REALLY Oversized Bag!

VÄLDIGT UNIK & assnygg väska!

Den här väskan är riktigt överdimensionerad & den finns bara i ett enda exemplar
& det äger jag och den ligger mig väldigt varmt om hjärtat!
Om du är sugen på den här väskan så kommer det att kosta en del pengar!
har planer på att lägga ut den på tradera annars för jag tror att jag kan få mycket pengar för
den där eftersom den endast finns i ett exemplar.

det enda negativa med den är att innerfodret är borta, men det kan man enkelt sy i.
den har två stora fickor på utsidan och lite andra fina detaljer.

Färgen är flera olika bruna nyanser av skinn, men jag beskriver den som konjaksfärgad.


Priset är 600:-

Kommer ha denna auktionen uppe i ca 1 vecka, finns det inget intresse här så blir det tradera!
& där vet jag att jag kommer få mer än 600:- har redan fått prisförslag på annat håll.

Nog skrivet nu. =) skriv ett mejl till oss om ni är intresserade som sagt.

image105 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0